Op zoek naar kwalitatieve b2b leads? U wilt op een andere manier bij uw potentiële klant aan tafel komen?
Wij doen goed onderzoek zodat u een inhoudelijk gesprek kunt voeren met uw potentiële klanten.
Onze Belofte nummer 1
Wij leveren kwalitatief goede afspraken naast een aanzienlijke hoeveelheid marketing qualified leads om verder te nurturen.
Onze Belofte nummer 2
Knop
Elke potentiële klant krijgt unieke content waar ze oprecht geïnteresseerd in zijn (gepersonaliseerde pdf's).
Onze Belofte nummer 3
Knop
Een inhoudelijk kwalitatief goed rapport.
Onze Belofte nummer 4
Knop
Een onderscheidend, converterend contentthema waar sales mee uit de voeten kan.
Onze Belofte nummer 5
Knop
De resultaten in een online rapportage omgeving dat sales er waar dan ook bij kan (Microsoft PowerBI).
Onze Belofte nummer 6
Knop
SEO geoptimaliseerde content.
Onze Belofte nummer 7
Knop
Een model dat binnen uw eigen proces in te bouwen is.
Onze Belofte nummer 8
Knop
Uitgebreide leadmodelling voor nurturen Marketing Qualified Leads.
Onze Belofte nummer 9
Knop
Uitgebreide analyse en rapportage van het onderzoek waar u stappen mee kan zetten om de markt te bewerken.
Onze Belofte nummer 10
Knop
Aan de slag
Neem contact met ons op en u hoort van ons!
Bedankt voor uw bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Oeps, er is een fout opgetreden bij het versturen van uw bericht. Probeer het later nog eens.
Bespaar tijd
Verdien meer
Groei sneller
Professionele ondersteuning
Een succesvolle b2b leadgeneratie campagne
Een goede b2b leadgeneratie campagne levert een voorspelbare hoeveelheid kwalitatieve leads op tegen minimale kosten. Wij gaan oprechte interesse tonen in de klant door het delen van relevante kennis. De accountmanager hoort pas aan tafel te zitten als de klant het proces van onderzoeken, vergelijken heeft voltooid. Op het moment dat de klant er klaar voor is. Dit proces omvat research, content, email, social, telemarketing en marketing automation.
1. Uw onderscheidend vermogen
We gaan op zoek naar content dat converteert bij uw beoogde doelgroep. Gespreksstof op een abstractieniveau waar uw account managers zich comfortabel blij voelen en content dat onderscheidend is en een duurzaam concurrentievoordeel biedt aansluitend bij uw positionering.
2. Uw potentiële doelgroep
Uitgebreide analyse van de huidige customer journey. Welke kanalen worden gebruikt. Welke boodschap wordt aan welk klanten overgebracht. Waar wordt geld verdiend en waar verloren. Waar ligt de potentie. 2 dimensionale Buyer persona's zijn verleden tijd. Hedendaagse technieken geven ons de mogelijkheid aan 1-1 targetting te kunnen doen. Wat drijft een klant. O.b.v. digital footprint data en digital blueprint data gecombineerd met social data maken we een 3-d scan van uw klanten, ex-klanten, repeat buyers en afhakers.
3. Het thema
Wat wordt het thema dat een concurrentievoordeel geeft, converteert en aansluit bij het huidige verkoopapparaat. Wat wordt de positionering. Wat worden de subthema's en welk stuk content krijgt de potentiele klant op welk moment in de buyer journey.
Unieke interactieve content waar uitkomsten uit onderzoek interactief terug worden gekoppeld richting klanten.
4. Campagne contactstrategie
Welke kanalen zetten we op welk moment in voor welk doel. Van social media kanalen, seo, sea, email-marketing, display advertising tot telemarketing, afhankelijk van de koopcyclus van uw klant en de doelstellingen van elke fase. Elk contact aansluitend op het volgende contact met als doel de potentiele klant door alle fases (attention, interest, desire, action) heen te leiden richting een kwalitatieve afspraak. Een symbiotisch geheel.
5. Finetunen van de leadmachine
De basis staat. Nu automatiseren we via ons marketing automation software wat werkt en finetunen wat er nog beter kan. Kanalen die goed werken breiden we uit en kanalen die minder goed werken knijpen we af. De extra gecreërde content versterkt het model. Onze leadmodel bepaalt welke klant op welk moment geschikt is voor een afspraak. Een afspraak met de hoogste kans op conversie.