Leadgeneratie b2b

B2B Leadgeneratie

Op zoek naar kwalitatieve b2b leads? U wilt op een andere manier bij uw potentiële klant aan tafel komen?

Aan de slag

Neem contact met ons op en u hoort van ons!

Bespaar tijd

Verdien meer

Groei sneller

Professionele ondersteuning

Een succesvolle b2b leadgeneratie campagne

Een goede b2b leadgeneratie campagne levert een voorspelbare hoeveelheid kwalitatieve leads op tegen minimale kosten. Wij gaan oprechte interesse tonen in de klant door het delen van relevante kennis. De accountmanager hoort pas aan tafel te zitten als de klant het proces van onderzoeken, vergelijken heeft voltooid. Op het moment dat de klant er klaar voor is. Dit proces omvat research, content, email, social, telemarketing en marketing automation.

1. Uw onderscheidend vermogen

We gaan op zoek naar content dat converteert bij uw beoogde doelgroep. Gespreksstof op een abstractieniveau waar uw account managers zich comfortabel blij voelen en content dat onderscheidend is en een duurzaam concurrentievoordeel biedt aansluitend bij uw positionering.

2. Uw potentiële doelgroep

Uitgebreide analyse van de huidige customer journey. Welke kanalen worden gebruikt. Welke boodschap wordt aan welk klanten overgebracht. Waar wordt geld verdiend en waar verloren. Waar ligt de potentie. 2 dimensionale Buyer persona's zijn verleden tijd. Hedendaagse technieken geven ons de mogelijkheid aan 1-1 targetting te kunnen doen. Wat drijft een klant. O.b.v. digital footprint data en digital blueprint data  gecombineerd met social data maken we een 3-d scan van uw klanten, ex-klanten, repeat buyers en afhakers.

3. Het thema

Wat wordt het thema dat een concurrentievoordeel geeft, converteert en aansluit bij het huidige verkoopapparaat. Wat wordt de positionering. Wat worden de subthema's en welk stuk content krijgt de potentiele klant op welk moment in de buyer journey.

Unieke interactieve content waar uitkomsten uit onderzoek interactief terug worden gekoppeld richting klanten. 

4. Campagne contactstrategie

Welke kanalen zetten we op welk moment in voor welk doel. Van social media kanalen, seo, sea, email-marketing, display advertising tot telemarketing, afhankelijk van de koopcyclus van uw klant en de doelstellingen van elke fase. Elk contact aansluitend op het volgende contact met als doel de potentiele klant door alle fases (attention, interest, desire, action) heen te leiden richting een kwalitatieve afspraak. Een symbiotisch geheel.

5. Finetunen van de leadmachine

De basis staat. Nu automatiseren we via ons marketing automation software wat werkt en finetunen wat er nog beter kan. Kanalen die goed werken breiden we uit en kanalen die minder goed werken knijpen we af. De extra gecreërde content versterkt het model. Onze leadmodel bepaalt welke klant op welk moment geschikt is voor een afspraak. Een afspraak met de hoogste kans op conversie.

Ik wil graag Leads, neem contact met mij op!

100 afspraken
200 afspraken
300 afspraken
Andere hoeveelheid b2b afspraken
Share by: