Pricing Excellence

Pricing Excellence


Dygica Ventures staat synoniem voor pricing. Jaren geleden stonden we met Xcredi in de Accenture innovation Awards voor het modelleren van klantgedrag o.b.v. social media data en het toepassen van dynamische value based pricing.

Wij gebruiken wetenschappelijke methodes om product en service prijzen te optimaliseren in real-life marktomstandigheden.

Wat uw pricing uitdaging ook is, wij weten hoe het op te lossen.

Onze ervaring over verschillende branches, producten, services en de verschillende aspecten van pricing geven ons een voorsprong bij het oplossen van uw pricing uitdaging.

Wij hebben een arsenaal aan prijsstrategieën, prijsmodellen, prijstactieken onderzocht en toegepast, klaar om in uw situatie de omzet en winst te laten stijgen.

Wij helpen bedrijven dynamische prijsstrategieën te implementeren. Worstelt u met de volgende vragen?

  • Wat is de beste prijs voor elk product per klantsegment
  • Op welk prijspunt halen we de meeste conversie
  • Waar vragen we te weinig. Waar verliezen we geld.
  • Welke verkopers weten structureel hogere prijzen te hanteren dan de rest?
  • In welke marktsegmenten kunnen we de prijs verhogen?
  • Korting, hoeveel, wanneer?
Share by: